Από τη Διοίκηση της Νοσηλευτικής Μονάδας Κρεστένων, εκφράζονται οι θερμές και ειλικρινείς ευχαριστίες προς τον Διευθυντή της Ουρολογικής Κλινικής του Γ.Ν. Ηλείας, κ. Σωτήρη Γάβη, για την εξαιρετικά επιτυχημένη επίσκεψή του στη Μονάδα μας.
Παράλληλα, εκφράζουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια και τις ευχαριστίες μας στο Νοσηλευτικό Προσωπικό της Μονάδας μας, το οποίο για ακόμα μια φορά ανταποκρίθηκε με απόλυτη επιτυχία, υποστηρίζοντας υποδειγματικά τη λειτουργία του ιατρείου και εξασφαλίζοντας την άριστη εξυπηρέτηση των πολιτών.
Χάρη στην άψογη συνεργασία του κ. Γάβη και του Νοσηλευτικού Προσωπικού μας, λειτούργησε σήμερα το Εξωτερικό Ουρολογικό Ιατρείο, στο οποίο εξετάστηκαν και εξυπηρετήθηκαν με συνέπεια και ευαισθησία 24 συμπολίτες μας.
️Η συλλογική αυτή προσπάθεια ενισχύει έμπρακτα το έργο της Μονάδας μας και αποδεικνύει τη δέσμευσή μας για την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών υγείας.
Συνεχίζουμε όλοι μαζί, με υψηλό αίσθημα ευθύνης, να θωρακίζουμε το πολύτιμο αγαθό της υγείας για τους πολίτες της ευρύτερης περιοχής της Νότιας Ηλείας.
Με εκτίμηση.
Η Αν. Διοικήτρια του Γ.Ν. Ηλείας
Ν.Μ. Κρεστένων
Αριστέα Παπαδοπούλου


